Dziś coraz większą popularność zyskują zakupy przez internet.

Produkty kupowane w sieci są naprawdę zróżnicowane, są to na przykład wyposażenie domu oraz ogrodu, sprzęty AGD, pokarm dla zwierząt domowych oraz gospodarczych, zabawki, produkty żywieniowe, higieniczne, kosmetyczne i wiele innych rzeczy. Nie sposób wymienić wszystkiego – jest ich naprawdę wiele. W czasie, gdy zakupy przeniosły się do sieci – osoby, które zajmują się sprzedażą powinny postawić na integrację sklepu z programem e – commerce, co z pewnością ułatwi pracę oraz kontakt z klientem.

Rozwiązanie wielkich możliwości – ErpBox + Menadżer Allegro

Allegro to platforma aukcyjna ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem od lat, z ugruntowaną pozycją na rynku. Aby poprawić standardy obsługi warto postawić na integrację konta na serwisie z platformą e – commerce np. ErpBox i skorzystanie z menadżera Allegro. Usprawni to obsługę klienta, wyeliminuje jakiekolwiek błędy, pozwoli na kontrolę, czy dany produkt znajduje się w magazynie. Plusem jest także to, że wszelkie potrzebne przy obsłudze sklepu i klienta informacje znajdują się w jednym miejscu. Daje to możliwość szybkiego oraz sprawnego ich wyszukiwania.

Jakie są inne zalety korzystania z Menadżera Allegro?

  • pozwala na oszczędność czasu (jest ona szczególnie zauważalna gdy wystawiana jest naprawdę duża ilość aukcji),

  • menadżer allegro wspiera użytkownika podczas tworzenia aukcji: wypełnia pola, jest też możliwe dodawanie zdjęć (ze specjalnej bazy grafik),

  • pozwala tworzyć szablony oraz opisy aukcji,

  • daje możliwość publikowania aukcji, w których produkt dostępny jest w różnych wariantach (artykuły różnią się kolorem, rozmiarem itp.),

  • pozwala na tworzenie, kopiowanie, usuwanie dużej ilości aukcji w jednym momencie

  • daje wgląd w historię zmian wprowadzonych w danej ofercie,

  • pozwala na zarchiwizowanie aukcji

  • na wznowienie oferty jest na to aż 60 dni!

Możliwość integracji Erpbox oraz Menadżera Allegro

Integracja Erpbox i Menadżera Allegro niesie za sobą same korzyści – zobacz więcej informacji: https://www.erpbox.pl/woocommerce-allegro-ebay-amazon-integracja-dajaca-mozliwosci/. Sprzedawcy, którzy zdecydują się na nią z pewnością nie będą tego żałować – polepszeniu ulegnie standard obsługi klienta, zauważalna będzie też oszczędność czasu.