Chciałbyś dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w bardzo bezpośredni sposób? Możesz to zrobić dzięki e-mail marketingowi! Ale jak w pełni wykorzystać potencjał e-mail marketingu? W tym artykule znajdziesz kilka świetnych wskazówek, które sprawią, że wysyłane przez Ciebie e-maile odniosą ogromny sukces.Wstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych.
W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekazują e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również mogą łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, by utrzymać wysoką bazę e-mailową. Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji. Aby postawić na srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Gdy ktoś zapisze się na Twoją listę e-mail marketingową, potwierdź, że tak naprawdę zamierzał to zrobić. Wdrożenie tej strategii double opt-in znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo, że Twój dostawca poczty e-mail będzie otrzymywał skargi dotyczące spamu. Ponadto będziesz mieć pewność, że osoby otrzymujące Twoje e-maile są rzeczywiście zainteresowane tym, co im wysyłasz.Podejmuj decyzje, które poprawią Twoją reputację i zapewnią, że Twoi klienci mogą Ci zaufać. Upewnij się, że nie idziesz na skróty, nie wybierasz nieodpowiednich klientów ani nie stosujesz innych wprowadzających w błąd technik. Reputacja Twojej firmy opiera się na każdym kontakcie z klientami, nawet przez e-mail.Zaoferuj bonus, taki jak kupon, kod rabatowy lub inny gratis, w zamian za zapisanie się na listę mailingową. Ludzie uwielbiają otrzymywać darmowe rzeczy. Adres e-mail ma niską wartość dla klienta, ale ma dużą wartość dla Ciebie jako firmy. Ludzie chętnie wymienią swoje dane kontaktowe w zamian za 10% zniżki na następny zakup.Wybierz odpowiednie, ale przydatne czcionki dla swoich wiadomości.
Spróbuj wybrać rodzinę czcionek, która spełnia dwie rzeczy.
Powinien odzwierciedlać Twoją niszę lub branżę, a także ton Twoich treści. Powinna to być również uniwersalna kategoria czcionek, która będzie działać na wszystkich komputerach i urządzeniach pocztowych.Postaraj się, aby wiersze tematu wiadomości e-mail były krótkie. Spróbuj utrzymać je około 60 znaków. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz ujść na sucho z dłuższym, o ile najpierw umieścisz najważniejsze informacje. To powiedziawszy, lepiej dla przeciętnego konsumenta, aby był krótki, słodki i na temat.Zaoferuj swoim klientom szansę na zapisanie się na specjalne promocje e-mailowe. W ten sposób dobrowolnie zarejestrują się, aby otrzymywać Twoje e-maile, a wiadomości i promocje nie będą trafiać do nich jako spam. Uzyskanie zgody klientów na e-maile z ofertami pomoże utrzymać zaufanie klientów.Zawsze sprawdzaj każdy e-mail przed jego wysłaniem. Oczywiście już to wiesz, ale kuszące jest, aby zaoszczędzić kilka chwil, pomijając ten krok. Używaj biznesowego tonu w swoich e-mailach, jeśli chcesz być traktowany poważnie. Zło! Musisz podejść do swojego e-mail marketingu z takim samym profesjonalizmem i dbałością o szczegóły, jak w innych mediach.Teraz, gdy przeczytałeś ten artykuł, wiesz, jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie. Zastosuj te wskazówki, a na pewno zobaczysz wyniki. Nie krępuj się eksperymentować z tym, czego się nauczyłeś i opracowywać własne strategie. Odrobina e-maili może być bardzo, bardzo długa.