Konkurencja na rynku jest dzisiaj ogromna. Każdy, kto chce przyciągnąć klientów musi się nieźle nagimnastykować, by mogło się to udać. Jedną z kluczowych zasad podczas prowadzenia każdego biznesu jest reklama. Dzisiaj jednak nie wystarczy już jedynie rozwieszenie plakatów czy rozdanie ulotek. Klienci są coraz bardziej wymagający. Dobrym pomysłem na skuteczną reklamę są systemy wystawiennicze. Jakie są ich rodzaje?
Czym są systemy wystawiennicze?
Mówiąc najprościej, systemy wystawiennicze są nośnikiem służącym do prezentacji treści w sposób jak najbardziej atrakcyjny dla klienta. Chodzi o to, by skutecznie przyciągnąć jego wzrok i sprawić, że zapamięta on daną reklamę i zechce skorzystać z oferowanych produktów. Inaczej można powiedzieć, że systemy wystawiennicze są elementem stoisk targowych, kreujących wizerunek danej marki.
Jakie są rodzaje systemów wystawienniczych?
Najpopularniejszym rodzajem systemów wystawienniczych są potykacze. Zazwyczaj umieszcza się je pod lokalami gastronomicznymi, ale także w kinach czy przed sklepami. Ich niewątpliwą zaletą jest lekkość i mobilność. Potykacze zazwyczaj spotykamy także na stoiskach targowych. Innym rodzajem systemów wystawienniczych są tzw. rollup-y, czyli rozwijane banery, które także są bardzo lekkie i mobilne. Rollup-y mogą przedstawiać dowolną grafikę czy logo, stanowiąc bardzo skuteczny środek reklamy. Bardzo skuteczną reklamą są trybunki i lady. Stosowane są np. w galeriach handlowych jako lada sklepowa czy stoisko targowe, zazwyczaj posiadają nadrukowane hasło reklamowe na tle kolorów charakterystycznych dla danej marki.
Bardzo nowoczesną i atrakcyjną wizualnie formą systemu wystawienniczego są kasetony podświetlane. Ten rodzaj systemów pozwala na spektakularne przedstawienie danego produktu czy po prostu nazwy marki i przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta. Jest to również odpowiedź na zmieniające się trendy marketingowe, gdzie światło odgrywa bardzo ważną rolę.
Systemy wystawiennicze – czy warto?
Odpowiedź jest oczywiście twierdząca. Systemy wystawiennicze są wyjątkowo atrakcyjną formą reklamy, z której korzysta coraz więcej firm. Łatwość przyciągnięcia uwagi klienta, duża różnorodność i ogrom dostępnych możliwości to tylko niektóre z zalet, jakie możemy wyróżnić w przypadku systemów wystawienniczych. Inwestycja w tego rodzaju reklamę z pewnością szybko się zwróci, zwłaszcza że tego rodzaju nośniki reklamowe można wykorzystać w wielu miejscach i z różnych okazji, system będzie więc służył przez dłuższy czas. Klienci bardzo doceniają tak nowoczesne i pomysłowe formy reklamy, które nie są nachalne, a jednocześnie zapadają w pamięć i sprawiają, że klient mimowolnie nawet zapamiętuje nazwę marki czy jej identyfikację wizualną. Systemy wystawiennicze to doskonały patent na prostą, ale trafiającą w sedno i bardzo skuteczną reklamę, która poszerza grono odbiorców i zwiększa zasięgi.
Więcej na temat systemów wystawienniczych przeczytasz tutaj:https://sklep.grupaluxpol.pl/systemy-wystawiennicze/